Diepte punt is bereikt - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu Diepte punt is bereikt - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu

Diepte punt is bereikt

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

28 Maart 2016 | Verenigde Staten, Palo Alto

Zo, ja wat zal ik er eens van zeggen. Ik heb HEIMWEE. Ik heb net even snel me blogjes door gelezen en ja ik heb me ups and downs zoals altijd maar dit keer wil ik gewoon het liefs naar huis eigenlijk ik heb er geen energie mee voor om het maar zo te zeggen. Maar ik ga nog niet naar huis en ik wil het eigenlijk ook niet opgeven. Over een maand komt papa met astrid en de jongens!!!! Ik kan echt niet wachten hoor. Mij hostdad is voor 3 weken lang thuis, yeaah super leuK... NOT. Ik heb nog nooit zo lui persoon mee gemaakt, oke moeders is ook lui dus ze zullen elkaar voor die reden misschien wel uit gekozen hebben, hij heeft letterlijk gezegd. Oooh zo fijn dat ik vrij ben en jij voor de kinderen zorgt zo heb ik eindelijk wat tijd voor mezelf AARGH HET ZIJN JOU KINDEREN. Geef mij lekker vakantie ofso of boek een vlucht naar amsterdam. Nee hoor dar gebeurt niet want monica werkt wel door. Bahbahbah. Oke stop maar weer met klagen monica want het word er niet beter op zo. Oke doei

IK BEN NAAR LA GEWEEST.

Ja ik heb wel weer een klein reisje gemaakt hoor. En ben naar Los Angels geweest!!! Super gezellig en leuk, natuurlijk waren er weer wat probleempjes met het huren van de auto maar 3 uur na afgesproken tijd zijn we dan toch eindelijk vertrokken. Ons hostel was midden in de ghetto wat ik natuurlijk best wel grappig vond,al heb ik wel met me tassen in me bed geslapen. Zaterdag ochten aangekomen en hebben we 2 meisjes bij disneyland afgezet. Ja natuurlijk wou ik ook heel graag maar mij portomonee gunde me dat niet. Dus ben ik met de 2 andere naar the hollywood sign geweest. Ja prachtig hooor. Super klein omdat het zo ver weg was. Maar goed ik heb hem gezien!!! Daarna naar the walk of fame, ja ook leuk en we hebben een ritje gemakt door beverley hills. Ja leuk die huizen van al die bekende mensen, valt niks te zien want staan mega grote bomen voor maar hahaha ik heb het wel weer gezien he. S'avonds hebben we wat gegeten in een chinees restaurant in onze ghetto buurt. Nou dit was een belevenis hoor. De serveerster was ten eerste niet te verstaan en wat was deze chsgerijnig!!! Ik durfde niks te vragen want was gewoon bang dat ze me anders ging slaan ofso. Nee ik overdrijf niet dit was echt zo onvriendelijk,
Zondag zijn we naar santa monica, venice beach, santa barbara and pismo beach geweest. Super mooi allemaal maar als ik eerlijk ben vind ik san diego mooier. Maar ben toch super blij dat ik in LA ben geweest.

Ik ben ook nog een weekendje weggeweest met mij hostmom en beatrice, super mooie plek langs de kust. Echt super mooi. Mijn hostmom moest daar les geven over medetatie en alles. En ja je kon het van de mensen die daar liepen aflezen dat het allemaal van die zweferige types zijn. Bomen knuffelen? Gras ruiken? Doen alsof je vliegt ja vreemd,,, ik had gelukkig ook een middag vrij en heb in een hottub gezeten op een cliff heerlijk over de ocean heen kijken. En ja weet je wat ik toen zag..... een orka of een walsvis. Zo een buik maken weetje wel. Ja toen was me dag helemaal goed was helemaal blij. Terug weg moest moeders elk uur stoppen want ja van rijde worden we ook moe he!!!

Oohahahahaha ik las in een van me blog dat ik zei ja ik ga elke avond sporten ahahhaah sorry dat is niet gebeurt. Ik probeer op me eten ze letten maar ik heb het gevoel dat alles wat ik hier eet ongezond is, zelfs een appe,. Maar ik heb nog 5 maanden de tijd om te bewijzen dat im het kan.hahahahah ja we zullen zien he.

Verder heb ik eigenljjk vrij weinig meegemaakt me volgende trip is met papa want ja ze zijn heel strikt in 1 weekend in de maand vrij but who cares that monica works more then 45 hours NOBODY. oke ja het zijt zo he

Oke de jongens worden wakker yeaaah het werk gaat weer beginnen.

Slaaplekker allemaal daar ik ga er nog even tegen aan.

Dikke kus van my

  • 30 Maart 2016 - 09:38

    Oma:

    Monica,ik ben trots op je heel trots op je op jou, jou als persoon op wat en hoe je doet maar ook gewoon!!!
    Het is niet gemakkelijk en je dacht en hoopte dat het anders was.Maar je kunt pas echt iets helemaal begrijpen als je het zelf hebt meegemaakt. Jammer voor je maar hierdoor word je nog een betere Monica.
    En je laat het zien dat opgeven is geen optie! Maar probeer nog de beste van je 5 maanden uit te halen!
    We denken altijd aan je en in gedachten zijn we altijd bij jou en......jij bij ons.
    Toi,toi,toi,toi we houden van je Opa en Oma

  • 30 Maart 2016 - 22:25

    Gerriebruijnpoel@hotmail:

    Wat ben je een super toffe meid een doorzetter En jij kunt in september zeggen dat heb ik maar mooi geflikt veel gezien veel geleerd je mag trots op je zelf zijn dat zijn je Oma en Opa ook op jouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik ben Monica 23 jaar en heb er voor gekozen om voor een jaar in Amerika te gaan werken als een au pair. Mijn familie woont in California, in het plaatsje Palo Alto. 3 kindjes (5, 2, 1) en hele leuke ouders!! Via deze blog kun je een beetje met mijn reis mee kijken. Ik zal foto's plaatsen en mijn avonturen met jullie delen!!!

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 9692

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 09 September 2016

Mijn eerste reis.

Landen bezocht: