Papa was hier!! - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu Papa was hier!! - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu

Papa was hier!!

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Palo Alto

Hello everybody,,

Nou zouden jullie wel weer gaan denken komt weer zo klaag verhaal hoor.... Maar nee ik ben eigenlijk helemaal weer blij, ja heb gewoon last van stemmings wisselingen neem me niet kwalijk... HET EINDE IS IN ZICHT. ik ben aan het aftellen. Vanaf nu nog 117 dagen and I'm back!!!!! Gosh ja misschien lijkt het voor jullie wel heel lang nog maar voor mij dus echt niet he. Mijn gezin heeft al een nieuwe au pair gevonden dus yeaaah, gods ja nu ben ik even heel blij.

Papa was hier!!!! Ja mijn samen met Astrid en the boys zijn hier geweest suer leuk!! Ik heb hem natuurlijk opgewacht op het vliegveld, nou daar stond ik hoor met shakende handjes wanneer komen ze naar buiten gelopen.... half uur later niemand... uur later nog steeds niet... naja de spanning is voorbij hoor, verdamme sta hier al een uur op dezelfde plek en nog steeds geen cader van mij te bekennen... ander half uur later, ja nu ben ik het zat hoor nu mogen ze wel komen. Dus ik ben maar gaan zittn en op zo klein tv schermpje kon ik zier wie er allemaal aan kwamen , en ja hehehe na 2 uur en 13 minuten gewacht te hebben kwamen ze naar buiten!!!! En ja hoor ik was weer blij:):):)
Ze waren natuurlijk super moe van de reis dus we hebben de auto samen opgehaald en zijn naar San Fransiso gereden. Daar wouden we wat gaan eten maarja vind daar maar een pakeerplaats met zo mega grote auto... oke dus hebben ze mij daar afgezetvwant ik bleef die nacht in SF slapen (partyy) dn hun zijn naar hun hotel gereden. Zondag hebben ze mij weer oogehaald en hebben we rondje SF gedaan! Maandag zijn ze bij mij thuis geweest. En ja ik moest gewoon werken en zei vertrokken naar the Grand Canyon. Maar wie stond er donderdag avond weer op het vliegveld om naar Las Vegas te vertrekken.... jupp that was me. Natuurlijk weer vertraging maar oke geen probleem ik ga me vader weer zien! Aangekomen in Vegas naar het hotel gereden en daar wachte mijn slaperige vader mij op om mij naar me hotel kamer te brengen. OMG wauw mega grote kame uitzicht op the strip en niet te vergeten een super lekjer bed en bad!!! En het belangerijkste geen schreeuwende kinderen. Dus ja ik heb heerlijk geslapen en vrijdag hebben we Vegas bezocht. 'S avonds aangekomen bij het hotel was iedereen moe. Maar hallo ikmben in vegas dus ik wil wel even een gokje wagen hoor, oke dus ben ik maar alleen gegaan. Natuurlijk snapnik er helemaal niks van en was het ook best saai in me eentje dus ben ik ook maar naar bed gegaan. Zaterdag ging onze rit verder naar Yosemite tussen stoo gemaakt bij death valley, wat echt super mooi is! Het lijkt echt net of je op de maan bent want echt alles is dood daar. Aangekomen bij ons hotel dicht bij yosemite. Zijn we uiteten geweest bij ee super leuk restaurant daar in het dorpje. Het was trouwens ijskoud daar!! Zondag verder gereden naar de andere kant van yosemite.. maar eerst ergens een tussenstop maken jongen, nou daarbstonden we dan midden in de sneeuw tussen allemaal mensen die aan het skien waren. Hahaha we leken wel verdwaald daar in onze normale klere. Oke we gaan verder, tussen stop gemaakt in lake tahoe wat ook echt super mooi is. En het werd maar warmer en warmer aangekomen bij ons volgende ROZE hotel, hahah ja echt was zo schattig dit hotel. En maandag zijn we dan echt in het yosemite park geweest. Nah deze natuur is echt super mooi wattervallen mega hoge rotsbergen of wat het ook allemaal was, nee echt super mooi. En ja tone was het ook alweer tijd voor mij om naar huis te gaan want ja ik moet gewoon weer werken he... woensdag hebben zijn we nog samen uiteten geweest in SF. En zaterdag was de laatste dag dat ze hier waren. Gelukkig hebben we nog samen kunnen lunchen en ja toen moesten we echt weer afscheid nemen. Het viel dit keer mee natuurlijk het blijft niet leuk maar in me achterhoofd weet ik dat ik snel weer thuis ben. Dus ja dat was mijn tijd met me vader :):)

Verder is hier ook eigenlijk weinig nieuws gebeurt. Ik doe gewoon mijn ding. De kinderen zijn trouwens heel veel beter geworden. Ja ze weten nu gewoon met monica valt niet te spelen ^^ . Ja dus ik hou het hier nog wel even vol hoor. Ook al kan ik niet wachten om iedereen weer te zien.oohja het begint nu ook ect california weer te worden. Weg met dat regenseizoen.

Dus ja meer heb ik ook niet te vertellen. Sorry jongens jullie hadden waarschijnlijk verwacht wauuuw monica's leven word zo mega leuk daar. Nou het bestaat vooral uit werken. Hahaha nee ik mag niet klamgen heb al veel moois gezien hier.

Goedemorgen voor jullie als jullie dit lezen en ik ga lekker slapen!!

Xoxo caligirl

  • 16 Mei 2016 - 10:29

    Daniëlle:

    Mooi dat je verblijf daar even werd onderbroken door een bezoek van je vader. En, ook al is het soms zwaar, ik weet zeker dat je achteraf terugkijkt op een geweldige tijd daar! Geniet ervan!

    Groetjes uit Oldenzaal

  • 16 Mei 2016 - 10:31

    Daniëlle:

    Ik zie nu pas de fotootjes onder je bericht. De kindjes zien er schattig uit en de foto's van de natuur, prachtig gewoon!

  • 17 Mei 2016 - 00:09

    Oma:

    Hoi Monica, ik blij dat je zo positive houding hebt.Het is altijd leuk om je familie terug te zien en ja hoor afscheid nemen is nooit leuk maar hoort ook bij ons leven.En jou kennende op 9 september word het nog moeilijker.
    Maar het is leuk dat de kids zo fijn hebben met jou samen want uiteindelijk het gaat om de kinderen.En voor jou is het fijn dat je zo veel moois hebt al gezien en nog zal je zien daar.
    Ik weet als je weer hier bij ons bent dan kijk je met een warm gevoel terug naar deze tijd.
    Geniet nog ervan! hvj xxx

  • 21 Mei 2016 - 16:42

    Gerriebruijnpoel@hotmail :

    Hoi Monica straks kan jij in Nederland vertellen dat je veel gezien hebt en dat even naar Amerika om daar een jaar werken echt werken is en niet zo als velen denken mooi vakantie jij ben super want je heb het vol gehouden hoe zwaar het soms ook was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik ben Monica 23 jaar en heb er voor gekozen om voor een jaar in Amerika te gaan werken als een au pair. Mijn familie woont in California, in het plaatsje Palo Alto. 3 kindjes (5, 2, 1) en hele leuke ouders!! Via deze blog kun je een beetje met mijn reis mee kijken. Ik zal foto's plaatsen en mijn avonturen met jullie delen!!!

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 9686

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 09 September 2016

Mijn eerste reis.

Landen bezocht: