I love holland - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu I love holland - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu

I love holland

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

05 Januari 2016 | Verenigde Staten, Palo Alto

Zo hier zit ik dan weer op mijn kamertje in Amerika, ik heb net een gesprek gehad met mijn hostparents, omdat ik eigenlijk voor mezelf had besloten om een andere familie te gaan zoeken. Maar ze zijn zo blij met mij en willen me echt niet kwijt dat ze er nu alles aan gaan doen om mij het hier naar me zin te maken. Ze gaan de kinderen naar het kinderdagverblijf doen zodat ik wat meer rust heb. Want deze 3 kinderen bij elkaar zijn gewoon terror. De ouders zeggen het zelf ook en geven oom eerlijk toe dat ze soms pain in the ass zijn... Ik wil het toch nog een keer gaan proberen en als het dan echt niet beter gaat worden voor mij ga ik tocn echt naar een andere family toe. Ik wqs er zo zeker van dat ik naar een ander gezin toe wou maar volgens mij heb ik me weer eens omlaten praten.. naja we zullen zien hoe het gaat lopen ik hoop natuurlijk op het beste!! Ik ga me nu vooral foccusen op trips wat ik wil gaan maken REIZEN!!!! Eindelijk want al die tijd dat ik leuk me blog qan het schrijven was hield ik een groot geheim voor me ^^

jaja 22 december 23:00 uur San Fransisco tijd begon mijn reis naar Nederland. Oooh wat was ik blij he. Op vliegveld san fransisco aangekomen, ingecheckt en alles wou ik me een flesje water halen. Wat dacht je PINPAS vergeten OMGOMGOMG wat nu gelukkig heb ik een hele lieve vriendin hier die naar mij huis is gereden om me pinpas op te halen en het naar het vliegveld te bregen:):):). Oke lets start!!! Natuurlijk had ik een heerlijke plek jn het vliegtuig. In het midden van 2 slapende mensen voorin het vliegtuig dus geen tv... maakt niet uit ik ga naar Nederland!!! Ik moest overstappen in detroit, ja en nu komt het ik heb daar 9 uur lang moeten wachten op me vliegtuig, ik was moe voelde me vies verveelde me dood en wou gewoon naar huis... maakt niet uit ik ga naar Nederland!!! Eindelijk daar was me vliegtuig!!! Lets go to Amsterdam!!! Ik zat naast een hele aardige man die ik volgens mij de hele weg gek heb lopen maken met mijn enthousiamse dat ik naar nederland ging en dat niemand het wist. Oke niemand dat lieg ik want zoiets moet ik natuurlijk wel aan een paar mensen vertellen ^^. AMSTERDAM yeaaah ik heb het overleefd. Bijna rennend ben ik daar me koffer gerend in de hoop dat die ook met me mee was gevlogen. Yes hij was er en daar liep ik dar de deur uit en eindelijk naar 4 maanden zag ik Maleah weer die me kwam ophalen van het vliegveld want die zat in het complot :):):):). Oooh wat een heerlijk momen was dat en ik was zo blij he, ik was er weer hoor. Dit was trouwen de 24 rond 06:00. Kun je je voorstellen hoe moe ik was, maar nee dat voelde ik niet hoor door al die spanning in me lichaam. Op naar hengelo daar hebben we even rustig aan gedaan en ja ik kon eindelijk douchen!!! Op naar de eerste.. hahaha Maleah had zogenaamd een lunch date met salima. Maar 3x raden wie er na 5 min aankwam lopen ja IK :). Hahhaha haar gezicht, ze wist even niet meer waar ze moest kijken. En toen heerlijkweer bij de twee wezen geluncht alsof ik nooit weggeweest was. En dan nu het hoogte punt van alles. 24 december op kerstavond hebben we altijd een kerst dinner bij me opa en oma thuis, waar iedereen dan bij is dus... maleah ik en haden natuurlijk een heel plan opgesteld en het is geluk!!!! Maleah belde aan bij me opa en oma en kwam daar aan met een pakketje die ze "namens mij" moest afgeven op deze dag. Nou ze waren al super blij om Maleah te zien en deden haar jas al uit en vroegen haar of ze dan nog bleef om mee te eten. Ooh wacht ik heb nog een pakketje in de auto laten liggen, ik haal hem even op... ahaha nou wie kwam er toen zingent de trap op IK!! Mijn opa had zijn handen in zijn haren zitten, me oma kon alleen maar me naam roepen, me moeder moest echt heel hard huilen en Evelyntje ook bij Ricardo zag ik ook wel een beetje rode wangetjes omdat hij blij was!!! Yes het is gelukt en wat hou ik toch veel van deze mensen. En ik kon dan ook eindelijk mijn kleine neefje zien ❤❤. Ik heb geen all you need is love nodig hoor ik doe het zelf wel^^.

Verder heb ik super leuke dagen in Nederland gehad. 2de kerstdag bij papa geviert, dagje Amsterdam gehad, biosje gepakt, index natuurlijk, veel sushi gegeten en natuurlijk van me familie genoten en me kleine neefje. Ik wist echt niet dat ik iedereen zo erg kon missen. Maar iedereen echt bedankt die ik heb kunnen zien vnd het echt super fijn!

Oudjaardag samen met mama oliebollen gebakken en toen moest ik ook al weer afscheid nemen van Rick, Evelyn en Mason :'(. Want ja 1 januari om 10:30 vertrok ik al weer. Super gezelige avond gehad en na 12 uur INDEX ofcourse om het goed af te sluiten he. Helaas begon het rond 4 uur toch tot me door te dringen dat ik snel weer terug moest. Om 5 uur hebben we index dan ook verlaten en zijn we naar huis gegaan. Me koffer verder klaar gemaakt en ja toen begon het gejank al hoor. Om 07:00 zijn we richting schiphol gereden.oke ingecheckt koffer afgegeven. En toen moest ik weer afscheid nemen. Mama, Salima en Maleah waren me gegaan. Ja hor janken weer daar op het vliegveld en ik ben eigenlijk ook niet meer opgehouden met huilen totdat ok in San Fransisco was geland. Bah wat voelde ik me kut om iedereen weer achter te laten. Dat wou ik toch helemaal niet ik wil gewoon in Nederland blijven.

Maar goed nu zit ik weer hier op me kamertje in Amerika en hoop ik op het beste.

1 ding heb ik hier geleerd i love Holland!! Ik was diegene die altind aan het klagen was over Nederland. Nou dat doe ik dus ook niet meer.

Iedereen super erg bedankt voor mijn paar dagjes in Nederland en over 8 maanden ben ik er gewoon weer!!

Dikke kus vanuit me kamertje in Amerika xoxo

  • 05 Januari 2016 - 13:52

    Ayla:

    Monica wat ben je toch een bikkel!! Hopelijk levert het wat op en zo niet alsnog voor jezelf kiezen!! Dikke knuffel

  • 05 Januari 2016 - 15:54

    Maleah :

    Hey lief vriendinnetje,

    Wat een week was het he! We hebben even mooi iedereen verrast. De big suprise voor jouw familie, wauw. Blij dat ik er bij mocht zijn en mijn steentje bij kon dragen. We hebben een paar gezellige dagen gehad maar toen kwam die vreselijke 1 januari. Janken als de malle, man man. Van mij mag je wel weer terug komen hoor. Maar doorzetten meisje. Dit is hun laatste kans. Als het nog niet beter gaat, verdienen ze echt niet deze goede au-pair en ga je lekker doen waar jij gelukkig van wordt. Ik sta achter je en iedereen hier die om je geeft. Mis je..

    Liefs Mal

  • 05 Januari 2016 - 18:13

    Dijana :

    Moontje!! Wat lees ik nu dan weer! Sterk van je dat je het nog gaat proberen! Maar als het dan nog niet leuk is..... Wegwezen!! Beloofd? Heb van je genoten en verheug me nu alweer op je terugkomst. Dikke kus <3

  • 07 Januari 2016 - 16:35

    Gerrie Bruijn Poel:

    Ik vind je topper hoe jij je familie hebt verast
    En dan weer terug gegaan
    Hoop voor jouw dat die kinderen nu een beetje meer respect voor je hebben
    En dat hun ouders je gaan waarderen
    Wens jouw nog een fijne tijd
    Gr Gerrie

  • 10 Januari 2016 - 15:22

    Oma:

    Halihó,lieverd je doet het goed! Twijfel je nooit bij je gevoelens! Je bent een bijzonder meissie!
    Ik weet dat je dapper bent en je zult dit ook volhouden. Bewijs?????Je "famillie" daar wil je niet kwijt raken!
    Dat is het bewijs!!!!
    Ohhhhhh wat waren we blij met je thuis komst voor Kerst.
    Toi,toi,toi!

    Liefs en een knuffel,xxx







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik ben Monica 23 jaar en heb er voor gekozen om voor een jaar in Amerika te gaan werken als een au pair. Mijn familie woont in California, in het plaatsje Palo Alto. 3 kindjes (5, 2, 1) en hele leuke ouders!! Via deze blog kun je een beetje met mijn reis mee kijken. Ik zal foto's plaatsen en mijn avonturen met jullie delen!!!

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 601
Totaal aantal bezoekers 9698

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 09 September 2016

Mijn eerste reis.

Landen bezocht: