Mijn eerste reis. - Reisverslagen van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis. - Reisverslagen van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis.

Ik kwam op het idee om voor een jaar naar Amirka te gan om daar te werken als au pair. Ik heb een super leuk gezin gevonden in california, palo alto. Ik krijg 3 kindjes een meisjes van 5 een jongetje van 2 en nog een jongetje van 1. Helemaal mijn leeftijds groep dus dat gaat vast leuk worden. Hier kun je een beetje mee kijken en lezen met mijn avontuur als een au pair.

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2016

HET EINDE IS IN ZICHT!!

16 Mei 2016

Papa was hier!!

28 Maart 2016

Diepte punt is bereikt

22 Februari 2016

Happy me

05 Januari 2016

I love holland
Monica

Ik ben Monica 23 jaar en heb er voor gekozen om voor een jaar in Amerika te gaan werken als een au pair. Mijn familie woont in California, in het plaatsje Palo Alto. 3 kindjes (5, 2, 1) en hele leuke ouders!! Via deze blog kun je een beetje met mijn reis mee kijken. Ik zal foto's plaatsen en mijn avonturen met jullie delen!!!

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9702

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 09 September 2016

Mijn eerste reis.

Landen bezocht: