Happy me - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu Happy me - Reisverslag uit Palo Alto, Verenigde Staten van Monica Matarrese - WaarBenJij.nu

Happy me

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

22 Februari 2016 | Verenigde Staten, Palo Alto

Op verzoek van me opa en oma moet ik weer even gaan schrijven!!!

Sinds ik terug ben van Nederland gaat het echt super goed met me, volgens mij heeft het me zo goed gedaan om terug te zijn. Ik zit nu lekker in me vel en ben eindelijk aan het genieten. Er is niet super veel gebeurt eigenlijk hier...
Ik werk nog steeds 56 uur per week, maar de kinderen hebben meer activiteiten, zo gaat Caleb nu naar ballet..... hij tussen al de meisjes van 3/4 jaar met roze ballet schoentjes en een legging van zijn zus, voelt hij zich super trots. Heel schattig hoor, en hij heeft super veel plezier dus. Hij doet nu ook voetbal, maar dit is voetbal waar de ouders ook aan mee moeten doen om een betere band met hun kind te krijgen, nouja maar wie doet hier mee... jup dat ben ik, de coach zei eerst de hele tijd ja ga maar naar je mama, nou dat heb ik hem wel even afgeleerd hoor... Isaac vind het maar niks dus die heb ik de hele tijd op me arm als ik achter een bal aan moet rennen. Goed voor de spieren denk je dan he.... nou daar zie ik dus helemaal nog niks van. En verder doen we gewoon leuke dingen zodat mijn leven niet weer een hell word..

SUPERBOWL

ten eerste wat een verschrikkelijke sport is american football zeg. Om de 10 seconden ligt er weer 1 op de grond... en dat voor ik weet niet hoelang. Maar goed ik had geluk want de superbowl was dit jaar heel dicht bij mij. Ik ben er niet naartoe geweest dat was me iets te duur. Maar op vrijdag hadden we het idee om naar San Fransisco te gaan want daar trad iemand op... oohgosh ben de naam vergeten. Maar goed iedereen was al vooruitgegaan want ik moest langer werken en anders was het te laat blabla, ja oke ik kom wel later, nah de trein die ik wou had ik al gemist dus kon ik een half uur wachten yeaah. Aangekomen in SF vragen waar iedereen was, ja leuk 40 minuten lopen. En wat denk je midden in het gesprek van waar ze nou precies waren..... telefoon valt uit. Ja daar sta je dan in SF mygod waar ga ik nu naartoe. Richtingsgevoel, nou iedereen die mij kent DAT HEB IK NIET. Dus ja verdwaald in SF, kom in de straat terecht met allemaal zwerfers. Heb nog nooit zo snel "gelopen". Uiteindelijk het station weer gevonden waar ik iemand op de grond zag zitten met een oplader... please mag ik hem heel even lenen :) Meteen geappt IK GA NAAR HUIS!!! Maar heel toevallig waren ze ook net onderweg naar het station dus nah had ze toch gevonden....
Zondag was de dag van de wedstrijd, we waren uitgenodigd om het bij iemand thuis op een groot scherm te kijken dat was wel echt super gezellig. Daarna zijn ee nog naar the twintower geweest waar je uitzicht heb op heel SF :):):)

San Diego

Wauuuuw san diego is echt super mooi. Ik heb echt genoten, we hebben een auto gehuurd, natuurlijk hadden we wat probleempjes want ja als je met mij ergens naartoe gaat verwacht nieg dat alles op rolletjes loopt hoor. Het was een rit van ongeveer 8 uur. Maar het was het zo waard. En doordat we een auto hadden hebben we ook super veel kunnen zien!!! Mij favorite waren de stranden.. echt super mooi met al die rotsen, en je hebt daar een strand childrens pool daar liggen allemaal zeehonden te zonnebaden zo schattig. Maar wat een geur komt daar van af zeg... hahah. Nee echt San Diego is echt super mooi, kan het nietvaak genoeg zeggen!!

Kinderen

Isaac;

Oohja hij begint met praten!!! Zo schattig hij noemt mij noena want Monica is te moeilijk, maar noena is toch best leuk. Alleen nu noemt iedereen me in huis noena.....
Ook is deze meneer een beetje lui en wil hij niet lopen... en hij is nogsl zwaar he maar lopen ho maar Monica tilt me wel op. En ik ben natuurlijk ook nog zo gek, want anders komen we overal te laat.
Hij doet iedereen nu na maar dat arme kind word elke keer opde grond geduwd door zijn broer en zus.
Isaac is wel echt mijn schatje hoor. Hahaha zaterdagochtend was hij de hele tijd aan het huilen, totdat ik beneden kwam toen was die blij^^ (moeders gezicht....

  • 22 Februari 2016 - 14:51

    Astrid:

    Wat fijn dat je je draai helemaal gevonden hebt. Ziet er allemaal supergaaf uit. Geniet er lekker van! X

  • 22 Februari 2016 - 15:42

    Gerrie Bruijn:

    Hoi Monica
    Fijn dat je je beter in je vel zit
    En fijn dat je het nu beter naar zin hebt
    Ik vind het maar top dat je dit doet
    Gr uit Enschede

  • 24 Februari 2016 - 21:26

    Ineke Brouwer:

    Hallo Monica

    Je zal wel niet weten wie ik ben. Ik ben een vriendin van jou oma Maria,wij kennen elkaar al heel lang Ik heb jou in Tiel als baby in de armen gehad.
    Maar wat zit je daar mooi in Amerika en maak je mooie tochten naar Las Vegas. En wat een verassing dat je in Nederland bent geweest en jou kleine neefje hebt gezien jou Oma is apetrots op dit manneke.
    Ik hoop dat je nog een mooie tijd hebt daar in Amerika.

    Groetjes van Ineke Brouwer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monica

Ik ben Monica 23 jaar en heb er voor gekozen om voor een jaar in Amerika te gaan werken als een au pair. Mijn familie woont in California, in het plaatsje Palo Alto. 3 kindjes (5, 2, 1) en hele leuke ouders!! Via deze blog kun je een beetje met mijn reis mee kijken. Ik zal foto's plaatsen en mijn avonturen met jullie delen!!!

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 9695

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 09 September 2016

Mijn eerste reis.

Landen bezocht: